Artur Rojek ambasadorem nowej akcji ekologicznej. Swoją decyzję ogłosił podczas OFF Festivalu w Katowicach

Podczas minionego weekendu w Katowicach odbyła się XV edycja OFF Festivalu. Podczas niego dyrektor artystyczny - Artur Rojek ogłosił swoje ambasadorstwo w akcji Rossmanna „Czujesz Klimat?”. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy społeczeństwa.

FB Artur Rojek
Artur Rojek ambasador Rossmanna

Artur Rojek, założyciel i dyrektor artystyczny OFF Festivalu został pierwszym ambasadorem akcji wspierającej ekologię pn. "Czujesz Klimat?". Artysta od wielu lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.

- Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie - podkreślił Rojek podczas ogłoszenia współpracy.

Artysta zaznaczył, że razem z organizatorami OFF-a rozpoczynają "ekologiczną przemianę" od siebie, dzięki czemu mają wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonują. - Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei – przyznaje artysta.

Każda zmiana zaczyna się od małych kroków

W myśl zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!”, marka Rossmann postanowiła zaprosić do akcji wyjątkowych artystów utożsamiających się z jej wartościami. Dzięki współpracy sieci Rossmann ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerszego grona odbiorców. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna, wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był oczywisty.

To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na Off Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę - tłumaczy Nowakowska.

Celem akcji „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować decyzje przyjazne środowisku. Dlatego w ramach inicjatywy „Czujesz Klimat?” w sklepach sieci Rossmann oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.

W nadchodzących miesiącach do akcji dołączą kolejni ambasadorzy, którzy podzielą się swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne środowisku życie. Ich ogłoszenie nastąpi w najbliższych tygodniach.

Subskrybuj ślązag.pl

google news icon