Nowy majonez Kielecki?
W sobotę, 20 września 2025 roku, polskim Internetem wstrząsnęła informacja opublikowana przez facebookowy fanpage Pomysłodawcy, którego obserwuje ponad 1,2 mln osób. Kamil, twórca fanpage'u odwiedził lokalną Biedronkę i nabył Konfiturę Brzoskwiniową marki MK produkowaną przez firmę KONSHURT M. z Częstochowy. Influencera przekonał wyjątkowo dobry skład - brzoskwinie 85%, cukier, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy (czyli witamina C) i to tyle.
- Nie mogłem uwierzyć w to co widzę, dlatego kupiłem, spróbowałem i moi drodzy - to jest miazga. Pierwsza łyżeczka i od razu uderzył mnie głęboki aromat smażonych brzoskwiń, owocowy, gęsty, taki jak unosi się znad garnka, w którym powoli bulgocze konfitura. Smak jest skoncentrowany, esencjonalny, z lekką nutą kwasowości równoważącą słodycz, bardzo przyjemnie „okrągły” i naturalny [...] Do tego konsystencja jest idealna, nie jest to jednolita papka, tylko prawdziwa konfitura, w której wyraźnie czuć kawałki brzoskwiń, miękkie, ale jednocześnie jędrne, doskonale grają pod zębem. Całość tańczy na języku tak, że masz ochotę zjeść cały słoik na raz, naprawdę ciężko się oderwać i to jest jej NAJWIĘKSZA wada - czytamy na facebookowym profilu Pomysłodawców.
Post polecający konfiturę z brzoskwiń zebrał 10 tys. polubień i prawie 2 tysiące komentarzy. Zachwyceni internauci zaczęli dzielić się swoimi doświadczeniami z konfiturą firmy KONSHURT M. Pojawiły się nawet obawy, że nagły skok popularności produktu sprawi, że stanie się mniej dostępny.
- Osz Ty w dorsza solony!! Dawno się tak nie bałam, jak w tej chwili, bo to moja ulubiona konfitura, którą się nie dzielę (nawet z dziećmi!). Zżeram bez naleśnika!! - pisze jedna z internautek.
Co ciekawe, firma KONSHURT odezwała się do Kamila z Pomysłodawców i zaproponowała mu zostanie ambasadorem marki. Marka zapowiada także wprowadzenie do oferty dwóch nowych smaków konfitury i przypomina, że produkt można nabyć także w wersji z sokiem z marakui . Dodatkowo w linii produktów znajdują się konfitura morelowa i połówki brzoskwiń w syropie.
Właściciel firmy Marek Kasprzyk nie ukrywa zadowolenia. W rozmowie z naszym portalem zaznacza, że od momentu publikacji postu Pomysłodawców sprzedaż konfitury brzoskwiniowej wzrosła o 50%, a zamówienia na produkt napłynęły ze wszystkich największych sieci handlowych w Polsce. Właściciel firmy zdradza też, że zależy mu na transparentności, dlatego wiele owocowych produktów marki jest dostępna w przejrzystych w słoikach, a ich składy są rzetelne i łatwo zauważalne - klienci nie kupują "kota w worku".
Najsłynniejszy dżem w Polsce produkowany jest w Częstochowie
Firma KONSHURT działa na rynku od 1990 roku. Jej główna siedziba mieści się przy ul. Korfantego w Częstochowie. Specjalizuje się w dystrybucji konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Najsłynniejsza marka firmy KONSHURT to „MK”. To właśnie pod tym znakiem sprzedawana jest Konfitura brzoskwiniowa o obniżonej zawartości cukrów. Jeden słoik ma 446 gramów - cukry stanowią jedynie 22,5 procent produktu. O brzoskwiniowym aromacie i smaku produktu decydują nie aromaty i konserwanty, a prawdziwe brzoskwinie. Co najważniejsze, jeden słoiczek kosztuje 7,49 zł, co można uznać za całkiem konkurencyjną cenę.

Może Cię zainteresować: