"Dziołchy ze Śląska" oprowadzają po biurze Ace of Space. Marka promuje swoje katowickie biuro w języku śląskim

Czy da się połączyć współczesny korporacyjny marketing z jeżykiem śląskim? Wygląda na to, że tak. Udowadnia to marka Ace of Space, która właśnie wystartowała z kampanią promującą ich nową przestrzeń biurową... po naszymu.

"Dziołchy ze Śląska" oprowadzają po biurze Ace of Space

Firma Ace of Space (należąca do globalnej organizacji Globalworth) znalazła ciekawy sposób, by zachęcić Ślązaków do pracy w swoim nowoczesnym biurze w centrum Katowic - reklamuje się po śląsku! Marka oferująca przestrzenie biurowe wystartowała z lokalną kampanią promującą nową przestrzeń w katowickim Supersamie. wideo, w którym pracownicy biura oprowadzają i opowiadają o przestrzeni... po naszymu.

W reklamie możemy usłyszeć jak język śląski radzi sobie z typowo korporacyjnym żargonem. Cyntrum biurowo-gyszeftowe, wachowanie na recepcje, czy fachmany, kiere przyłażom na szychta do Ace of Space - wszystko wyjaśnione w pięknej regionalnej mowie.

– Zależało nam, żeby pokazać autentyczność i nawiązać do lokalnej tożsamości. Nie chcieliśmy sztampowej reklamy. Inicjatywa wyszła od naszego zespołu w Katowicach. To ich pomysł na przybliżenie Ace of Space lokalnej społeczności w sposób naturalny i zrozumiały dla mieszkańców regionu – komentuje Magdalena Śnieżek, Head of Flexible Office Solutions w Globalworth.

W nagraniu możemy zobaczyć pracowniczki firmy - Beatę Baster, Sales Managerkę oraz Aleksandrę Krzyżowską, Community Coordinatorkę na co dzień opiekująca się najemcami w katowickim biurze. Obie oprowadzają widzów po przestrzeni i opowiadają o jej zaletach po naszymu.

– Chciałyśmy, żeby to było nasze, swojskie i zrozumiałe dla ludzi stąd. Dlatego mówimy w filmie po
śląsku, witamy gości i opowiadamy, co robimy na co dzień w biurze. W końcu „dziołchy ze Śląska”
najlepiej zaproszą do Katowic – mówi Beata Baster, Sales Managerka w Ace of Space.

W kwietniu 2025 roku w Supersamie, handlowo-usługowym budynku z portfela Globalworth – udostępniono 1400 m² w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy. To właśnie lokalny charakter Katowic zainspirował zespół Ace of Space do stworzenia materiału promocyjnego w języku śląskim.

– Katowice to jeden z najważniejszych rynków biurowych w Polsce. Firmy coraz bardziej konkurują o talenty i chcą zapewnić swoim zespołom wygodne, nowoczesne warunki pracy w dogodnej, centralnej lokalizacji. Tak jest właśnie w Supersamie, położonym przy największym centrum przesiadkowym w mieście – mówi Magdalena Śnieżek, Head of Flexible Office Solutions w Globalworth. – Oprócz wygodnego dojazdu, najemcy otrzymują tu dostęp do dodatkowych udogodnień, m.in. nap roomu z tężnią solankową, w którym mogą się w przerwie od pracy zregenerować czy profesjonalny pokój do nagrywania podcastów – dodaje Magdalena Śnieżek.

Wideo możecie zobaczyć poniżej:

Pałac Baildonów w Łubiu

Może Cię zainteresować:

Pałac Baildonów w Łubiu jest na sprzedaż. Cena wywoławcza: 10 mln zł. Zobaczcie, jak wygląda ta rezydencja szkockiego rodu

Autor: Urszula Ważna

18/07/2025

Święto 22 Lipca za PRL

Może Cię zainteresować:

22 lipca w PRL-u był świętem państwowym. Przypominamy, jak obchodził je Śląsk za komuny w latach 50.

Autor: Tomasz Borówka

18/07/2025

Herb Katowic na pylonie Wejścia Głównego Parku Śląskiego, 2025

Może Cię zainteresować:

Cień Stalinogrodu, czyli co nam mówią kamienie wejścia do WPKiW (dzisiejszego Parku Śląskiego)

Autor: Tomasz Borówka

18/07/2025

Subskrybuj ślązag.pl

google news icon
Reklama